İnsanlar başkalarına yazdırdığı makaleleri başka sitelerde görüp emek hırsızı diye konular açıyorken, Onur Akın’ın kendisine ait şarkısı için telif atması bence çokta anormal değil

Ek olarak mesam ve msg var, bu kuruluşlar sanatçıların haklarını koruyan meslek birlikleri kuruluşları. Arkadaşınızın bu durumda gösterdiği emek aslında haksız bir emek oluyor. Bilmeden böyle bir durum oluşmuştur orası ayrı, ama sonuç bu.