Bazen insanlara çok üzülüyorum. Facebook ta 100k grubumuz var.. kadınlar kendi sitelerinin reklamını yapmak için resmen yalvarıyorlar... sanırım ekonomi ve insanların maddi durumu hiç de iyiye gitmiyor...