misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzin almadan, telif almadan kullanırsa böyle olur, iyi olmuş.
Bu kin ne böyle hayırdır! adam şarkı söylemiş kendi ağızıyla, onur akının eserinin sesini değiştirip klip koyup yayınlamamış sahtekarlıkmı yapmış.? Yaptığı tek hata bu videodan para kazanmayı düşünmesi. Bukadar kinli mesajlar yazmaya gerek yok.