Herkes emeğinin karşılığını ister. Siz bir sitede yayınlanan makalenizi başka biri kopyalasa ne hissedersiniz?
Kaldı ki bir sanatçının şarkılarını yüzlerce amatör kişi paylaşıyor her biri kendi emeği ve eseri olmayan bu şarkılardan ayda 500 TL kazansa 100,'lerce bin TL eder. Kaldı ki tek bir şarkıdan bile bu parayı kazananar var.
Kim olsa hakkını yedirmez... Adam zengin diye emeği çalınabilir tarzında yorum yapanlara şaşıyorum.

Adam ekmek parasını çalmadan çırpmadan bu işten kazanıyor niye hakkını yedirsin?