arkadaşınız eğer çok yüksek tıklanmalar alacağına inanıyorsa onur akın veya menajeri ile görüşüp muvafakatname imzalayabilirler. Böylelikle parasını ödemiş olur ve kullanabilir sözlerini.
Onur Akın'a olumsuz bir hava estirilmiş ama birde şöyle düşünün siz bir emek veriyorsunuz söz yazıyorsunuz. Bir emek verip buna müzik yapıyorsunuz.Sonra sermaye katıyorsunuz bu işe vs. E birisi gelip hazır içeriği okuyup sizin emeğinize ortak olsa napardınız? Eser onun ve istediğini yapar. İster herkese açık şekilde bırakır istersede telif haklarına sahip çıkar. Bu düşmek değil. Bu gün en popüler sanatçının şarkısını bile yükletmezler size. Yükleseniz bile eşleşen içerikten kazanılan para onlara gider.