ByOyunBozan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar. Arkadaşım Onur akın'ın bir tane şarkısı söyleyip ve klip çekti. Youtube'ta yayınladıktan sonra telif aldı. Emekleri boşa mı gitti nasıl bir yol izleyebilir?Teşekkür ederim şimdiden.
yani durum bence çok komik. Arkadaş hiç mi düşünmemiş böyle birşey olacağını.Bazıları paragöz felan demiş ama insanlar emek veriyor bir eser ortaya koymak için bunun da karşılığını almak istemeleri en doğal hakları.