tbm 0.20-0.25 arası tıklama oranı %5-7 arası tam 1 sene oldu bu şekilde kullanıyordum sadece iki gün önce 1 tane daha reklam ekledim ayrıca video üstünde bir tanesi bağlantı reklamı en son duyduğum kadarıyla reklam sayısı kalkmıştı bugüne kadar sorun yaşamadım son olarak 1 reklam ekledim o yüzden sormak istedim ne gibi sorun olur ya da sorun çıkar mı
4 tane daha ekle ki banlanman kolay olsun. Ardarda reklam yerleşimi yasak. Siz 2'yi bırak 3 tane eklemişsiniz. Mobilde ise durum daha efsane. 336*280 reklam yerleşimi yasak. En yüksek 300*250 olabilir.
Bugüne kadar banlanmadığına şükredip reklamlarını düzene sokmalısın. 9 aydır hiç mi forumları okumadın?
bugüne kadar gayet güzel kullandım sorun yaşamadım ödemelerimde sadece iki gün önce eklediğim bir tane daha reklamdan dolayı tereddüt ettim o yüzden soruyorum ayrıca üst kısımda bir bağlantı 2 reklam var esnek reklam koydum ölçüyü ben ayarlamadım adsense ayarlıyor zaten büyük ya da küçük atması onun bileceği iş