THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilet satın alındıktan sonra sizi direkt olarak bilet aldığınız firmada check in yaptırır ki arkadaşlar yapmış Zaten bu devirde bile halen kartını nete acık bırakmış olanları alkışlayalım. ben kişisel olarak çok teşekkür ediyorum.
Rica eder, iyi uçuşlar dilerim