Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm paramla altın alayım diyorum son 2 aydır, 2 ay önce çeyrek 268 liraydı şuan 300'ü zorluyor yalnız anlamadığım bir şey var ben bu altını atıyorum 300 iken aldım 6 ay sonra bozduracağım altın 310 lira oldu diyelim, satarken daha ucuza almıyorlar mı bu altını nasıl kar edeceğim bundan kafam almıyor, kar eden alıp 4-5 sene sonra satarak mı kar ediyor bi anlatın hele elimdeki parayla yatırım yapmak istiyorum.
satarken 1-2 tl ucuz oluyor hocam ciddi fark yok ben gramı 165ten aldım 1 ay önce şimdi baya bi kardayım