Merhaba arkadaşlar. Arkadaşım Onur akın'ın bir tane şarkısı söyleyip ve klip çekti. Youtube'ta yayınladıktan sonra telif aldı. Emekleri boşa mı gitti nasıl bir yol izleyebilir?Teşekkür ederim şimdiden.