"Ayrıca 4 aylık bir site eğer dediğiniz gibi yapıyorsabız bu bir kaç ay içinde çok değerli bir yere varır. Googlede sıralamaya girmek önceliktir." şu kurduğunuz cümle gerçekten de çok hoşuma gitti. Bu sayede sitemi güncel tutmam gerektiğini tekrardan hatırlatmış oldunuz. Bunun için teşekkür ederim.
İlerleyen zamanlarda elde ettiğim sonuçlara bakacak ve durumumu analiz edeceğim. Hit durumuna değinmişsiniz, ortalama 80-90 tekil hitim var. Kimi günler 150 kimi günler 70 düşüyor ama ortalaması 90 civarında. Kelimelerimin de çoğu ilk sayfaya yerleşmeyi başarmış durumda diğerleri ise genelde 2 veya 3. sayfalarda.
Güncel tutulan sitelere Google gerçekten de önem veriyor bunu biliyorum.