Arkadaşlar özgün makale yayınlamak zorunda olduğumuzu biliyorum ama merak ettiğim şeylerden bir tanesi de şu.

Diyelim ki ben hali hazırda bir sitenin yayınlamış olduğu bir makaleyi kopyalayıp kendi özgünleştirme programım ile o yazıları özgünleştirip sonrasında buradan kontrol edip %100 özgün olduğunu gördükten sonra sitemde yayınlasam AMA cümlede anlam bozuklukları olsa bir sorun olur mu ? Hani hep "Google'ın insandan farkı yok. Google siteleri insanların düşündüğü gibi düşünüp görüyor ve ona göre değerlendiriyor" diyorlar ya. İşte bu sebepten dolayı makalelerdeki anlam bozukluklarından dolayı google özgün yazımızı saçma bulup ceza verebilir mi ? Böyle birşey olabilir mi ? Yoksa ben çok fazla mı saçmalıyorum. Aslında açıkcası google bizim yazılarımızı belirli bir kelime süzgecinden geçirip ona göre mi değerlendiriyor ? Bu işin asıl mantığı nedir ?