1-2 gönderim yapılınca userlerin patlama durumu ne? mesela ben proxy ile hesaplar açtım hepsi aktif bu panele atarsam patlama durumları nedir
hocam bu konu hakkında net bir bilgim yok dediğim gibi ben user yüklemeye hiç çalışmadım araştırmadım çünki. İnstawebtr scripti var inceleyebilirsiniz.
P.M. gönderildi