Proxy tüm instagram scriptlerinde neredeyse sorun ve şart diye biliyorum. Benim işlem hacmim çok fazla olmadığı için hiç ihtiyaç duymadım. "Userlerin gönderim durumu ne" cümlesinden pek bişey anlayamadım. Userleri zaten hediye gibi veriyorum 700 e yakın ve çoğu aktif hesaplar.
1-2 gönderim yapılınca userlerin patlama durumu ne? mesela ben proxy ile hesaplar açtım hepsi aktif bu panele atarsam patlama durumları nedir