bitalk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu bilmeyen biri daha var sanırım. Adwordsün karşılığı zaten adsense.
Adwords sahibi tıklanınca ödeyen kişi
Adsense sahibi tıklanınca kazanan kişi
Bunu biliyorum zaten ama, gereksiz kelime kalabağı yapmışsın maalesef. Buradaki konu zaten arkadaşın kazanması değil, kaybetmesi. Boşa tıklanması demek, boşa para kaybetmesi demektir. Burada Adsenseden değil Adwordsten bahsediliyor. Bende bu yüzden Adsense değil Adwords dedim.