ama uber şoförlerini dövmekte haklı
Insanlar kendi adaletlerini uygulamaya baslarlarsa ortada Devlet düzeni kalmaz.
Siz kendinizi veya Taksicileri ne saniyorsunuz ki böyle söyleyebiliyor daha kötüsü böyle düsünebiliyorsunuz?
Savci misiniz, hakim mi yoksa kendinizi insanlarin üzerinde mi görüyorsunuz da kimin neyi hak edip etmedigine karar verebiliyorsunuz?
Egitimsizligin sonu bu iste! Siddete meyilli veya buna göz yuman bireyler.