Hocam kendi yaşadıklarımı anlatayım size. Başvuruyu bireysel yapıyorsunuz ve bulunduğunuz bölgede hat var ise (Türk telekom için diyorum) bağlantıya açıyorlar (yoksa epey beklersiniz). Fakat hat var ve port yok ise portun boşalmasını bekliyorsunuz(Birisi taşınırsa yada interneti kapatırsa) ayrıca bulunduğunuz bölgede 24 mb interneti destekliyor ama yine 24 mb portu yoksa 16 yada 8 takıyorlar. Bunun yerine altarnatif internet sağlayıcılarıda var uydu üzerinden alıyor sinyali apartmanınız üstüne bir cihaz takıyorlar (200 TL gibi ücreti var tek seferlik) sonra her ay ayda 35 TL olarak 8 mb internetiniz oluyor. (Reklam olmasın diye vermedim firma ismi internetten araştırabilirsiniz).Bu firmalardada 24 saat muhattap bulamıyorsunuz kötü yanı bu. Süperonline var ise faturalarına çok dikkat edin ayrıca ücretsiz verdikleri modemin bile parasını fazlası ile kapattırırken alıyorlar.
Özetle Allah yardımcınız olsun