Telefon ankastreleri bağl, her odaya bağlantıyıda vermişler fakat şuan apartmanda doğalgaz bile yok siz düşünün. Ve semt olarak inşaatlar daha yeni bitti. Bu hafta içinde semte taşınmaya başladılar. Koca semt yeni inşaat anlayacaınız
Bina içerisinde ankstre varsa port bağlanabilir size tavsiyem şuan vodafone bağlatmanız bireysel olarak başvurun ist içi ise yardımcı olabilirm her konuda