srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam toplayan tipler pekte hoş görüyle cevap verebilecek gibi görünmüyor. Hem o kalabalıkta bi sepet alsam bende toplasam banada para verirler diye düşünüyorum. Asıl merak ettiğim cami önünde bağış toplamanın resmi bir izni, kuralı veya kanunu var mıdır? Kim verir bu izni?
Imamin ilan ettigi yardım toplama mevzusundan gerisi izinsiz toplamadır kanımca. Imam toplanan yardımı cematten iki kisiyle sayar , tutanağı tutar 3 kisi de imzalar ilgili yere teslim edilir.