Cami de işte şuraya yardım buraya yardım diye Cuma çıkışı toplanıyor. Şöyle bir duyum alıyorum o toplanan paralar cami de görevliler arasında 3 aşağı 5 yukarı az da olsa dağıtılıyor. Bu bir söylenti değildir bu duyumlar bizzat yakınımdan geliyor o yüzden pek cami ye vermek istemeyen olabiliyor ama şurada başka bir konu da var sonuçta niyet önemli. Sen cami yapımına veriyorsan yardım maksadıyla, paranın toplandığı cami de çalışanlar kendi aralarında az da olsa bölüşseler bile senin niyetin hasıldır.