Hocam hayırlı satışlar dilerim, şahsen fiyatın yüksek olduğunu düşünüyorum.
%1 hisse için 1,250 tl fiyat istemişsiniz.
İşi bilen kişi zaten 1000 tl gibi bir bütçe ile ortalama 3 günde sanal poslu anahtar teslim muadil sistem sahibi olabiliyor. Yasallaşmakda şahıs firması kurarak 450 tl ye halloluyor. Fiyatı daha makul tutmanızı öneriyorum. Amacım konuyu baltalamak değil nacizane fikrimi ve önerimi beyan ediyorum. Saygılar.
Evet piyasadaki hazır sistemlere artık kimse güvenmiyor malesef. Genelde vurguncular tercih ediyor. Evet fiyat biraz yüksek çünkü sitemizin piyasada emsali yoktur ve tekeldir. Ayrıca şirketimiz limited şirkettir ve bu insanlara güven vermektedir. Bu sitenin pahalı olmasının sebebi adwords hesabıdır aslında.
4 adet ciddi alıcı ile görüşülmektedir. konu günceldir...
4 adet ciddi alıcı ile görüşülmektedir. konu günceldir...