
Facebook daha adeletli davranmış.
Bunun için farklı yapabileceğim bir işlem varmıdır. Markayı firma olarak da kullanan var.
Youtube üzerinde video vardı tescil belgesi ve kimlik görüntüsünü gönderdim videoyu sildiler.
Maalesef öyle. Bunu bizzat yaşadım. Hakim davamı sattı diye basbas adliyede bağırdım, bimere yazdım 1 hafta sonra İstanbul Cumhuriyet Başsavcısı evimden çağırtıp "Ne ayaksın *** sen! Bunu sen mi yazdın? diye ifademi bile aldı.. Dedim "Evet ben yazdım! Ahanda böyle iken, böyle! " tamam evladım, haklsın dediler gönderdiler evime geri.. Sonuç; hiç !... körler ile sağırlar birbirini ağırlar misali örtbas edildi, kapatıldı.. Olan o milyar dolarlık grup ile yaşadığım yıllarca süren stresli dava sonucunda kaybettiklerim oldu.. Haklı iken parası olan düdüğü orkestra ile öttürdü hiç birşey yapamadım devletimin nezdinde.. Hesapta Anayasaya göre zengin ile fakir eşitmişmişmiş.. sadece masal !.. Maalesef Facebook devletimden kat be kat daha adil davrandı o dava sürecinde..
Sizin olaya gelince; markayı firma olarak kullanan kişiye bir ihtarname çekip ibareden vazgeçmesini talep edebilirsiniz. Ama para isterseniz, karşı tarafta biraz iş bilir bir kişi ise yada avukatı varsa şantaj ile para istiyor diye markanızı iptal ettirebilir. Heleki coğrafi konum ise kolaylıkla iptal ettirmesi mümkün. İşin özü neresinden bakarsanız bakın pis değnek. Özgün marka ibaresi olsa durum değişir ama genel ibare yaptığınız masrafla kalma riskini fazlası ile barındırır.