Ulan bu kadar aciz,vasat ve yazmayı dahi bilmeyen adamlar nasıl bu kadar başarılı olabiliyorlar? Başarı yanlış anlaşılmasın arkadaşlar,kastettiğim bu alanlar biraz kafa gerektiren alanlar ama bu veledi zinalar belli ki ortalığa düşmüş scripti veya uygulamayı satıyorlar,ediyorlar bir şekilde de başarılı oluyorlar bu konuda.
Bir de bu mesajlarda mesaj sonuna b00 lı kodlar olması gerekmiyor mu? Hani oradan sağlayıcıya ulaşmak lazım,bu mesajları atmalarına aracı olanlara da ayrıca şamar lazım.