Herkese merhabalar,
Uzun zaman oldu forum üzerinde çekiliş yapmıyorum. O sebeple yeni bir çekiliş yapmak istedim. Katılım son derece basit ve kolay!
HEDİYE LİSTESİ
KATILIM ŞARTLARI
*Katılım için hediye olarak belirtilen eğitim seti konusunun ilk mesajını beğenmeniz gerekmektedir.
*Katılımınızı sağlayabilmek ve R10+ kazanabilmek için bu konuya ''Katılıyorum'' tarzında mesaj bırakmanız gerekmektedir.
NOTLAR VE EKSTRALAR
*Çekiliş 30.04.2018 tarihinde gün içerisinde yapılacaktır.
*Sonuçlar tarafımca bu konu üzerinden 1.5.2018 tarihinde açıklanacaktır.
*Konuya sadece ekran görntüleri eklenecek olup video eklenmeyecektir. LÜTFEN SADECE GÜVEN SORUNU ÇIKARTMAYACAK KİŞİLER KATILSIN.
**ÇEKİLİŞ ÜZERİNDEN KAZANILAN DOSYALARIN HER HANGİ BİR ŞEKİLDE PAYLAŞILMASI YASAKTIR. BU UYARIYI DİKKATE ALMAYAN KÖTÜ NİYETLİ KİŞİLERE YASAL İŞLEM BAŞLATMA HAKKINA SAHİBİM AYRICA R10 ÜZERİNDEN DE ŞİKAYET KONUSU AÇMA HAKKINA SAHİBİM.**
*** Tüm katılım mesajlarına R10+ verilecektir.***
*** Konu dışı yorum yapan veya tartışma çıkaranlar bu çekiliş dahil forum tarihi boyunca yapacağım tüm çekilişlerden diskalifiye edilecektir.***
HERKESE BOL ŞANS DİLERİM!
