salperen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu baltalamak istemem ama bizim komşunun çocuğu boşta olan 0n5.net i aylardır satmaya çalışıyor, r10 biraz zor satılır...
Gelsin bana ben alırım, reg fiyatına