AkelBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<div style="position:absolute; overflow:hidden; width:300px; height:150px;border:1px solid #999;"><IFRAME style="top:-185px;left:-375px;position:absolute" name="arama" src="private.php" width="300" height="400" scrolling="no" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" ></IFRAME><div><div align="right" style="position:absolute;bottom:0px;right:0px;z-index:5000;">
Bu kodla istediğin alanı alabilirsiniz.
Bunu ekleyince boş bir div gözüküyor sayfayı da göstermedi hiç



Yani böyle yaptığımda div ekranda hareket ediyor, iframe yaptığım sayfa hareket etmiyor.