VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sunucularımız Netinternet Verimerkezi, İnternet Bilişim Network'unde bulunmaktadır.
netinternette güvenlik sıfır hocam ben orda barındım daha önce ufacık üfleyince site duruyordu küçücük ddos siteyi uçuruyor