Bence şu haliyle hiç kullanılacak bir yeri yok. Özellik olarak neredeyse hiç farkı yok... Daha güzel özellikler getirilmeli. Mesela numara eklenmeden de whatsaptan mesaj gönderilmeli müşteriye. Bunu gibi özellikler şart bence