Merhaba arkadaşlar bir bölümde kendi sitemin bir bölümünü yansıtıyorum ama en sol en yukarıyı gösteriyor. Left right komutları falan ekliyorum hiç bir şey değişmiyor çok kurcalarsak eklediğim yerden başka bir yere gidiyor div. Sola sağa gidiyor yani. Kullandığım kod bu.
<div class="div2"><iframe name="iFrame" width=300 height=400 src="private.php" scrolling="no" frameborder="0"></iframe></div>
Üzerine gelince menü açılıyor ve kendi sitemde private.php yi gösteriyorum lakin en sol en yukarıyı gösteriyor. Benim left:-100px gibi kodlarla istediğim yeri göstermem lazım beceremedim nasıl yapmak lazım ?