lacasadepapel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıntı diye spam atmıştım askıya alınmış
Bu hazımsızlık neden gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum!.. Dürüst kullanılsa bedava bir şekilde ülkemizin tanıtımına muazzam katkı sağlayabilecek değerde kaliteli bir hesap idi. Hiç lafıma kızmayın lütfen biraz empati yapın o hesap size ait olsa idi ve başka birisi sizin yaptığınızı yapsa idi ne hissederdiniz, aklınızdan neler geçerdi?..