Allah aşkına bi ben mi beğenmedim siteyi?
Gözlerim kanadı. Bi kar efekti ve .tr.gg uzantısı eksik!
Galiba biz bu yöne çok takılıyoruz hocam.
Görsel ve kullanım kolaylığı bakımından gerçekten çok iyi değil. Yeni kimlik üzerine olsa da birçok şeyi barındırıyor,bir çok kelimede üstte çıkıyor. Mesela askerlik tecil gibi. Domaini alırken keşfetmiştim bu siteyi.
Otomotiv sektörü üzerinden özetleyecek olursam tofaş gibi görüntüsü var fakat en çok tercih edilen araçları dahi ararken karşınıza çıkıyor meret
İçeriklerin çoğunda aranılan bilgiye ulaşılıyor,bu da en büyük etken gibi.