Şu coin işinde yatırım, gelecek projeksiyon, hepsi hikaye burada yapılan yorumlar uçacak kaçacak alt yapısı mukemmel ortakları şunlar... diye diye 2-3 ay önce bir sürü insan kredi çekti bu işe girdi bir umut... şimdi ne oldu bir çoğunun parasını yarıdan fazlası yem oldu..

işin özeti çöplüğe dönen coin piyasası en az %90 kadarı çöp olacaktır, geri kalanlar hangileri derseniz piyasanın tanrıları hangisini isterse onlar olacak..

bu evrimleşmiş ponzi düzenidir, modern ve en mahsun görünümlü sömürü düzeninin adıdır... Ama kazanan var diyeceksiniz evet var oda bu işin havucu.