Merhaba kurulumu yaptım sonra email aktifleştirdim ama bazı sorunlşar var 1- İlk önce e posta girip kaydol dediğimde doğrulama istiyor.
Sonra Yapıyorum.Kullanıcı maile ingilizce metinde doğruma meili gidiyor.
2- Feed Burner Form eklentisi kurdum.Fakat Kaydol butonu tam çıkmıyor.Bunu nasıl çözebilirim
Bilen yok mu ?