Öncelikle konu sahibi müşterimdir. Bu yüzden kendisini iyi tanıyorum düzgün iş ahlakına sahip ve kaliteli bi insandır bunu belirtmek isterim ve hayırlı satışlar dilerim. Kesinlikle telefonu almak isteyen arkadaşlar sonuna kadar güvenebilirler.