R10 da boşta olan domainlerden 2 adet seçtim her birini ayrı hesaplardan ayrı kartlardan satın aldım 1. si anında aktif oldu gözüktü digeri ise hesapta gözükmüyor
Yeni domain mi kayıt ettiniz? Yoksa açık arttırma yada zararına satılan süresi dolanlar kısmından mı aldınız hocam?
Geç düşer hocam, bana her kayıt ettigimde 1 2 saatte anca düşüyor ama kayıt ediyorsun boş görünmüyor