dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gunluk bile vermiyor artik bende. haftalik zar zor 50 alabiliyorum
Farklı ivr siteleri denemekte fayda olabilir bence hocam r10 da banner reklam vardı bi ivr firmasının