oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Skypedan yeni gördüm. Para lazım değilse bu fiyatlardan satma boşuna. Bırak dursun kenarda. Şuan çok düşük seviyede


Sonra yine kazırız sıkıntı yok. Zaten şuanlık baya düştü ama ilk kazıdıgım zaman 500 ETN 30 doları görmüştü.
gerçe yine çıkacak en kötü ortalama 25 doları görür 1 ay sonra falan.


bu arada mesaj atan arkadaşlar : ETN rezerveli şuan akşam 17:30'a kadar.