benim dişler çok kötü durumdaydı,3-5 diş hariç hepsini zirkon kaplama yaptırdım.13 bin tl vermiştim 1,5-2 yıl oldu.büyük bi hastahaneye filan gitmedim,yaşadıgım yerde özel bi dişciye yaptırmıştım.normal dişden bi farkı yok gerçektende çok güzel zirkon dişler.