Kripto para piyasası zor bir dönemden geçiyor. iki sene sonra coinlerin var olup olmayacağının bile garantisi yok bu noktada. Market hacminde çok ciddi bir küçülme oldu ve btc dominance %50ye merdiven dayadı. Şu an tüm coinler dip görüyor. Eğer toparlanma gerçekleşirse bugün hangi coini almış olursanız olun ekmeğini yersiniz. Ama toparlanma olmazsa piyasadaki son balinalara yedirdiğiniz paranızla kalırsınız.
Bu arada BNB bu aralar pump yiyor. Gerçek değeri bu değil. Birden bire grafiğin yönünü aşağıya çevirebilir ki zaten bu da çok muhtemel zira bu kadar aralıksız yükseliş pek hayra alamet değil.