DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibi benim hocam mondial revival 50 var görünüş olarakta hoş görünüyor başka alternatifte arıyoruz
Valla kafa gitmiş hocam akşam akşam yorgunluktan sizde karar verin ya b ehliyet olsun yada a1 a2 vs ona göre bende alcam ama kararsızım

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi