https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-kuba-rx9-50-547076374/detayhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-kuba-rx9-50-547076374/detay


Valla hocam kullanmadım fakat Caferacer hastası olarak klasik görüntüsünü ve tipini sevmiştim.