MerhabaOpencard site www yazınca sayfa görüntülenmiyor uyarsı alıyorum. İstiyorum ki ister www ister www olmadan yazılsın www gitsin isityorum. htacess ile ilgili gerekli ayarları yapmama ragmen çalışmıyor. Ne yapmam gerekir acaba ?