Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Co2 sistemi varmı akvaryumunuzda ?
Var mayali sistem ile CO2 sagladim. Yine aliden aldigim full spectrum led lerlede lsiklandirma yapiyorum. Gayet başarili sekilde buyuyor bitkiler. Fakat tohumlari cimlendirmeyi basaramadim bir turlu