Yüzde doksanı makale yazmayı bildiğinden değil, kodlama bilmediğinden makale yazıyor. Yani, ''Kodlama bilmiyorum bari makale ile para kazanayım.'' diye yazıyor. Ama makale yazmak sabır ve yetenek isteyen bir iştir. Siparişi alıp yazarken sıkılıyorlar ya da beceremiyorlar. Beceremedikten sonra da, copy-paste ya da web archive'den makale çalma işlemine girişiyorlar. Karşısındaki alıcı özgünlük kontrolünde bunu anlayınca da diyecek sözleri olmuyor. Burada alıcılara da görev düşüyor. Güzel makale istiyorsan, o adam 1 liraya veriyor sen niye 2 liraya veriyorsun demeyeceksin. Kısacası, alıcılar da 3 kuruş daha az para vermek için iş bilmeyene yazdırmasınlar. İşi bilen arkadaşlar var onlara yazdırsınlar.