Haziran 12de londrada olacağım, eğer sende oradaysan en kötü reading yada oxford taraflarında olursan vakit olursa dilersen haberleşiriz oradaki Türk arkadaşlarımla tanıştırırım seni 10 yıldır oradalar restoranları, barları var ben olmasam bile yardımcı olurlar sana. İşin hayırlı olsun bu arada Allah muvaffak etsin
Memnun olurum hocam, muhtemelen orada olacağım. Görüşmek dileğiyle.