Benim anlamadığım taban fiyat olunca verilen hizmet mi kaliteli olmuş oluyor? Sen aynı hizmeti R10 dışında bir başkasına da aynı kalitede aynı güvence ile veriyorsan, gidip x platformunda da satış yapıyorsan ki oralarda taban fiyatı diye bir şey yoksa! şimdi burada piyasanın biteceğini, bilmem x yer gibi olacağını niye sürekli söyleyip duruyorsun (şahıs olarak demiyorum genel bir yaklaşım). Sen kaliteli hizmet veriyorsan X gibi Y gibi bilmem ne gibi kimse ile kıyaslanmazsın, sen A'sındır bu öyle kalır. Bu benzetmeleri geçin artık.