BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipçi fiyatları 50 kuruşa düşerse müşteri olarak benim işime gelir. Satanın da işine geliyor ki o fiyata satıyor sonuç olarak açık-açık nasıl böyle konuşabiliyorsunuz anlamıyorum.
3 kuruş parayı kâr bilen insan çok, bizler bu işten para kazanıyoruz, kimi ev geçindiriyor. senin işine gelebilir ama herşeyin bi fiyatı vardır. Herkesin kendini düşünmemesi lazım. 50 kuruş’u örnek olarak söyledim.