ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alt limit kalkarsa, buranın wm den farkı kalmaz. takipçi fiyatları 50 kuruşa kadar düşer, instagram piyasası biter. r10 yönetimi kararını iyi vermeli.
Takipçi fiyatları 50 kuruşa düşerse müşteri olarak benim işime gelir. Satanın da işine geliyor ki o fiyata satıyor sonuç olarak açık-açık nasıl böyle konuşabiliyorsunuz anlamıyorum.