OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden konuyu Instagram kategorisine açtın? İlgi odağın bu kategorimi yoksa tüm kategoriler için mi yorum yapmamızı bekliyorsun ona göre bende 1-2 şey yazacağım.
Sizi daha önce sert şekilde uyarmıştım fakat polemik yaratmak ve ceza almak hoşunuza gidiyor sanırım. Konuda ''R10 Yönetimi adına bu konuyu açarak sizlerin de fikirlerini almak istedim '' yazıyor. Yani bir tavrınız varsa tüm yönetimi hedef almış oluyorsunuz. Konu açacağımız kategoriyi size sormak veya, ilgi alanlarımızı size anlatmak gibi bir zorunluluğumuz yok. Davranışlarınıza ve yazdıklarınıza dikkat etmenizi öneririm.