bunu standart olarak yollamanın bir yolu yok mu? bazı kayıtlarda normal giderken anladığım kadarı ile veri uzun olunca gzip yapıyor. bu durum bizim yapımızı tamamen bozuyor. ne yapacağımı bilemedim şuan?